srijeda, 17.09.2014.

Ave Maria Magdalena, regina peccatorum, meretrix


ljubeći mene besmrtnim postaješ.

znajući to, žezlo želja obavijam obećanjem slasti
i naređujem: dotakni mi milimetar svaki
pohode prethodnika ponovi pa pronađi
puteve druge do pehara pobjedniku posvećenog

kreni grizući usne već otprije izgrižene
otisni se put labuđe bjeline bisera ogoljenih, oblih
dlanovima ovlaš obujmi ih i ocrtaj kartu izgubljenog blaga
od jedne jeziku jasne jagode do druge

lizni, klizni udubinom pupka još niže, do potpunog
utonuća u usjek uzavreli i na sve spreman
osim na ostavljenost, otkliznuće naglo niz orošena bedra
mojom rukom vođen hodogram odgađanja, oštar i opravdan

koljenima razmaknutim upućen pa preusmjeren
na tajnosti s druge im strane sklonjene
ugrizima sitnim izložene, na pladanj požude položene
ponuđene i prihvaćene bez pogovora

lagodnom lascivnošću poliži stopala moja
prst po prst palacajućom preciznošću prelazeći
prst po prst polako u utor uzak uroni ulazeći, izlazeći
osupnuto zaslijepljen magentom krvožilja mojeg

i napokon

ja, vilinska vladarica

mravlja kraljica i podanica tvoja
vlastitom rukom otrgnutih krila
zovom naslade tvoje namamljena
nabojima suprotnim podjarmljena

podižem krunu kukova k tebi

i naređujem: napuni pehar!

jer edenski nevinim tijelom tvojim pribijena
silnom neophodnošću i odlučnom, neodgodivom
trgajućom tvrdoćom udova tvojih uzdignuta
na tron puti, ja tek tako, lomna i razapeta

ljubeći tebe besmrtnom postajem.








12:36 | Komentari (21) | Print | ^ |

<< Arhiva >>